Je zal assisteren bij het beheer van de magazijnactiviteiten van het European Parts Centre (EPC) om te zorgen voor onmiddellijke verzending van onderdelen en tegelijkertijd de opslag te optimaliseren.
Jouw takenpakket
Beheer het ultramoderne magazijnsysteem
Aansturen van het magazijnteam (+-10 magazijniers) zodat alle taken efficiënt uitgevoerd worden zoals: goederenontvangst, kwaliteitscontrole, ompakken, etiketteren, opslag, picken, verpakken, verzenden, voorraad- en cyclustelling, claimafhandeling, opslagoptimalisatie en defragmentatie
Verantwoordelijk voor de orde en netheid in het magazijn
Aansturen en aanspreekpunt zijn voor transporteurs en magazijnleveranciers
Deelnemen aan diverse warehouse projecten
Bijdragen aan continue efficiëntieverbetering en klanttevredenheid
Jouw profiel
Je behaalde een Bachelor diploma of je bent gelijkwaardig door ervaring
Je beschikt over een zeer goede kennis Nederlands en Engels
Ervaring met hightech magazijnen is een groot pluspunt
Je houdt ervan om mensen aan te sturen en te motiveren
Je beschikt over goede computervaardigheden. Met oog voor digitalisering en automatisering Je hebt een goede operationele kennis van Excel
Je bent in het bezit van een attest voor reachtruck en heftruck of je bent bereid dit te behalen
Je bent leergierig en je kan zelfstandig werken
Je bent een teamplayer, stressbestendig en probleemoplossend
Je bent hands-on en proactief
Je hebt een flexibele en positieve instelling
Je werkt bij voorkeur van 11:15 tot 20:00, maar dit kan besproken worden
Je bent flexibel naar werkuren toe (overwerk, wisselende werktijden, stand-by in het weekend, werken op nationale feestdagen)
Je rapporteert aan de European Parts Manager
De activiteit van de heftruckchauffeurs, voorbereiders van orders, ..., plannen volgens de behandelingsvolgorde van de orders
De verdeling van de opslagplaatsen op de site organiseren en het beheer opvolgen
De activiteiten van een team coördineren
De internationale logistieke activiteiten opvolgen
Betalingen, klachten en terugzendingen opvolgen
Het beheer van product-, goederen- of grondstofvoorraden organiseren of controleren (codering, rotatie, ...)
Prestatiegegevens van het personeel verzamelen (verlof, onderbrekingen wegens ziekte, uuroverzichten, ...)
De opvolggegevens van de activiteiten registreren
Afwijkingen vaststellen
Interne of externe klanten informeren over de behandeling en opvolging van orders
Het onderhoud van een opslagzone en het materieel controleren
Bevoorradingsbehoeften bepalen en bestellingen uitvoeren
De logistieke activiteiten bij ontvangst, verzending en levering coördineren en controleren
De ontvangst van bestellingen controleren
De behandelingsvolgorde bepalen
Aanbod
Een boeiende en afwisselende job in een internationale en een dynamische werkomgeving
Een contract van onbepaalde duur
Een marktconform salaris volgens ervaring met extra legale voordelen, zoals maaltijdcheques, een hospitalisatie- en groepsverzekering