Job 60 van 165


Report this listing

Solliciteren



Assistent verantwoordelijke magazijn


Functie

Je zal assisteren bij het beheer van de magazijnactiviteiten van het European Parts Centre (EPC) om te zorgen voor onmiddellijke verzending van onderdelen en tegelijkertijd de opslag te optimaliseren.

Jouw takenpakket

  • Beheer het ultramoderne magazijnsysteem
  • Aansturen van het magazijnteam (+-10 magazijniers) zodat alle taken efficiënt uitgevoerd worden zoals: goederenontvangst, kwaliteitscontrole, ompakken, etiketteren, opslag, picken, verpakken, verzenden, voorraad- en cyclustelling, claimafhandeling, opslagoptimalisatie en defragmentatie

  • Verantwoordelijk voor de orde en netheid in het magazijn
  • Aansturen en aanspreekpunt zijn voor transporteurs en magazijnleveranciers
  • Deelnemen aan diverse warehouse projecten
  • Bijdragen aan continue efficiëntieverbetering en klanttevredenheid

Jouw profiel

  • Je behaalde een Bachelor diploma of je bent gelijkwaardig door ervaring
  • Je beschikt over een zeer goede kennis Nederlands en Engels
  • Ervaring met hightech magazijnen is een groot pluspunt
  • Je houdt ervan om mensen aan te sturen en te motiveren
  • Je beschikt over goede computervaardigheden. Met oog voor digitalisering en automatisering Je hebt een goede operationele kennis van Excel
  • Je bent in het bezit van een attest voor reachtruck en heftruck of je bent bereid dit te behalen
  • Je bent leergierig en je kan zelfstandig werken
  • Je bent een teamplayer, stressbestendig en probleemoplossend
  • Je bent hands-on en proactief
  • Je hebt een flexibele en positieve instelling
  • Je werkt bij voorkeur van 11:15 tot 20:00, maar dit kan besproken worden
  • Je bent flexibel naar werkuren toe (overwerk, wisselende werktijden, stand-by in het weekend, werken op nationale feestdagen)
  • Je rapporteert aan de European Parts Manager

  • De activiteit van de heftruckchauffeurs, voorbereiders van orders, ..., plannen volgens de behandelingsvolgorde van de orders
  • De verdeling van de opslagplaatsen op de site organiseren en het beheer opvolgen
  • De activiteiten van een team coördineren
  • De internationale logistieke activiteiten opvolgen
  • Betalingen, klachten en terugzendingen opvolgen
  • Het beheer van product-, goederen- of grondstofvoorraden organiseren of controleren (codering, rotatie, ...)
  • Prestatiegegevens van het personeel verzamelen (verlof, onderbrekingen wegens ziekte, uuroverzichten, ...)
  • De opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Afwijkingen vaststellen
  • Interne of externe klanten informeren over de behandeling en opvolging van orders
  • Het onderhoud van een opslagzone en het materieel controleren
  • Bevoorradingsbehoeften bepalen en bestellingen uitvoeren
  • De logistieke activiteiten bij ontvangst, verzending en levering coördineren en controleren
  • De ontvangst van bestellingen controleren
    De behandelingsvolgorde bepalen

Aanbod

  • Een boeiende en afwisselende job in een internationale en een dynamische werkomgeving
  • Een contract van onbepaalde duur
  • Een marktconform salaris volgens ervaring met extra legale voordelen, zoals maaltijdcheques, een hospitalisatie- en groepsverzekering
  • Interessante opleidingstrajecten

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht